гінекологічне обстеження

У медичному центрі «КОЛЬПІНГ» Ви можете пройти комплексне гінекологічне обстеження і отримати професійне лікування в Чернівцях. Гінеколог відповість на всі питання, проконсультує з проблем жіночого здоров'я і правильних методів контрацепції.

УЗД Обстеження
від 70 грн

У ряді випадків УЗД виступає як найнадійніший і необхідний метод встановлення діагнозу. Це дає лікарям можливість вчасно призначити лікування і покращує його результати, рятуючи життя пацієнтам.

УЗД Обстеження
від 70 грн

Оберіть час зручний для прийому
9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00
ЧТ 20.06
Пт 21.06
Пн 24.06
- прийомні години Радевич І.Ю.
11.02.2016

Дата обстеження:

Час обстеження:

Змінити
Радевич Ігор

Радевич Ігор Юліанович
Спеціалізація: отоларинголог вищої категорії
Проводить наступні процедури:
- первинний комплексний огляд лор – органів
передня ріноскопія, отоскопія, орофарінгоскопія)
- непряма ларингоскопія
-  ендоріноскопія
- промивання носа методом переміщення по Пройцу
- проведення внутрішньоносових блокад
- пункція гайморової пазухи
- видалення сірчаної пробки
- масаж барабанної перетинки
- промивання Лакун мигдаликів
- розтин паратонзилярного абсцесу
- вливання в гортань лікарських речовин
- гальванокаустика носових раковин

А чи знаєте Ви, що:

Навіть при відсутності значимих проблем зі здоров'ям бажано 1 раз на рік проходити диспансеризацію.

Оториноларинголог в Чернівцях

У Медико-Діагностичному Центрі «КОЛЬПІНГ» веде прийом провідний оториноларинголог міста Чернівці - Радевич Ігор. Ми надаємо повний комплекс послуг - від первинної діагностики до комплексного лікування захворювань вух, горла, носа. Оториноларингологія - це розділ медицини, який присвячений діагностиці та лікуванню хвороб вуха, горла, носа, а якщо конкретніше захворювань ділянок тіла від надбрівних дуг до ключиці. Виділяють деякі розділи оториноларингології такі як: ринологія, отологія, ларингологія і сурдологія, отоневрологія, пластична і реконструктивна, дитяча оториноларингологія. Примітно, що вона тісно пов'язана з іншими розділами медицини: неврологією, пульмонологією, офтальмологією, інфекційними хворобами, а також з терапією і гастроентерологією. Оториноларингологія є суміжною спеціальністю, так як кожен представник цієї професії повинен бути і лором, і терапевтом, вміти робити основні види ЛОР операцій і лікувати як дорослих, так і дітей. Між іншим – медичний центр «КОЛЬПІНГ» один з небагатьох медичних закладів Чернівців, який працює кваліфікований дитячий отоларинголог.

Які ж захворювання лікує лікар оториноларинголог? Найчастіше в чернівецький Медико-Діагностичний Центр «КОЛЬПІНГ» звертаються з такими проблемами: захворювання порожнини носа - це риніт, полісінусіт і гайморит; захворювання слухової труби і середнього вуха (хронічні та гострі) - отит, тимпаніт і тубоотит; захворювання гортані і глотки (гострі і хронічні) - фарингіт, ларингіт, ангіна і тонзиліт; також травми лор - органів і знаходження в них сторонніх предметів. Так як гортань, горло, вухо і носова порожнина є з'єднаними в одну систему, то в цьому випадку і хвороби одного органу можуть призвести до утворення ускладнень в іншому. Наприклад, гострий нежить або риніт під час гострого респіраторного захворювання може ускладнитися гайморитом (під яким розуміють запалення верхньощелепної пазухи) або тубоотита (запаленням євстахієвої труби). Тому важливо завжди звертатися за консультацією до лікаря, навіть якщо це звичайний нежить або ангіна, адже тільки він призначить правильне лікування. Варто пам'ятати про те, що захворювання цих органів найчастіше пов'язані з іншими збоями в організмі. Наприклад, поліпи носа або хронічний риніт можуть бути при бронхіальній астмі, а ларингіт або хронічний фарингіт - при хворобах шлунка. Варто зазначити, що ускладнення і наслідки можуть бути досить-таки серйозними, тому необхідно вчасно звертатися до фахівців. Найважливішу роль в організації роботи ЛОР-лікаря, і підвищенні ефективності грає хороша оснащеність кабінету сучасним обладнанням, тому для підвищення рівня обслуговування пацієнтів, в чернівецькому Медико-Діагностичному Центрі «КОЛЬПІНГ» встановлено ЛОР комбайн. Використання даного обладнання дозволяє скоротити більшість трудомістких процесів, значно розширити діагностичні та терапевтичні можливості, заощадити час, а також сприяти постановки правильного діагнозу. У нашому медичному центрі Ви отримаєте якісні послуги оториноларинголога в Чернівцях за доступною ціною. Записатися на прийом до лора в медцентрі «КОЛЬПІНГ і пройти обстеження в Чернівцях Ви зможете за тел.: (0372) 52-54-20, (099) 117-10-88

Що таке аудіометрія?
Аудіометрія - це метод дослідження гостроти слуху. Лікар-отоларинголог за допомогою спеціального обладнання подає звукові сигнали різної інтенсивності, а пацієнт повідомляє йому, чує він їх чи ні. Результат аудіометрії записується у вигляді кривої лінії, з'єднаної точками, - порогових значень, після яких людина починає розрізняти звук. Показання до аудіометрії Зробити аудіометрію слід при: зниженні слуху; шумі у вухах; роботі на шумному виробництві - в цьому випадку обстеження необхідно проходити регулярно як мінімум раз на рік; підборі слухового апарату; травмах і переломах кісток черепа в скроневій області; хронічних захворюваннях вух. Проведення аудіометрії в медико-діагностичному центрі«Кольпінг» Аудіометрія - абсолютно безболісна, займає мало часу і не вимагає попередньої підготовки. Виконує процедуру лор-лікар під час прийому в спеціально обладнаній кімнаті. Він саджає пацієнта на крісло, надягає йому на голову навушники, після чого розташовується за пультом управління аудіометром. Дослідження починають з самих тихих звуків, поступово додаючи їх інтенсивність. Як тільки людина, що обстежується, починає їх розрізняти, він подає сигнал доктору. Новітнє аудіометричне обладнання, за допомогою якого перевіряють слух фахівці медцентру «КОЛЬПІНГ» в Чернівцях гарантує високу точність дослідження. Багатий клінічний досвід наших лікарів дозволяє їм виявляти найменші порушення слуху навіть на ранніх стадіях. Вони віртуозно володіють технікою читання аудіограм і розрізняють будь-які види приглухуватості і їх комбінації. Крім діагностики, в медико-діагностичному центрі «КОЛЬПІНГ» ви отримаєте повний курс лікування згідно останніх досягнень медицини. Прийнятна ціна і високий рівень комфорту - відмінні риси нашої клініки. Якщо ви помічаєте труднощі в розумінні розмовної мови, часто хворієте отитом, приймаєте токсичні лікарські препарати, не відкладайте аудіометрію на потім. Своєчасне виявлення і лікування приглухуватості дозволяє зупинити її прогресування, у багатьох випадках відбувається повне відновлення слуху.
Записатися на прийом до лора в медцентрі «КОЛЬПІНГ і пройти аудіометрію в Чернівцях Ви зможете за тел.: (0372) 52-54-20, (099) 117-10-88