гінекологічне обстеження

У медичному центрі «КОЛЬПІНГ» Ви можете пройти комплексне гінекологічне обстеження і отримати професійне лікування в Чернівцях. Гінеколог відповість на всі питання, проконсультує з проблем жіночого здоров'я і правильних методів контрацепції.

УЗД Обстеження
від 70 грн

У ряді випадків УЗД виступає як найнадійніший і необхідний метод встановлення діагнозу. Це дає лікарям можливість вчасно призначити лікування і покращує його результати, рятуючи життя пацієнтам.

УЗД Обстеження
від 70 грн

Оберіть час зручний для прийому
9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00
ЧТ 20.06
Пт 21.06
Пн 24.06
- прийомні години Мельничук Л.О.
- прийомні години
11.02.2016

Дата обстеження:

Час обстеження:

Змінити
Ультразвукове дослідження

Ультразвукове дослідження - абсолютно нешкідлива для всіх процедура. На відміну від рентгенологічного дослідження, коли організм людини піддається впливу рентгенівських променів, ультразвук гучністю близько 80 дБ абсолютно нешкідливий. Тому УЗД можна проходити з будь-якою частотою, необхідної для точної діагностики.

УЗД дозволяє отримати незамінні дані про стан органів в різних напрямках медицини. Так, ультразвукове дослідження при вагітності є обов'язковим методом діагностики, і навіть включено законодавством в пренатальний скринінг. Це дослідження допомагає спостерігати за процесом розвитку плоду, виявляти можливі патології, визначати його положення в матці.

Мельничук Лариса

Мельничук Лариса Орестівна
акушер - гінеколог першої категорії
Проводить наступні процедури:
- гінекологійний огляд жінок з взяттям цитологічних мазків та
мазків на флору
- обстеження молочних залоз та прямої кишки.
- біопсія
- кольпоскопічне дослідження.
- ведення та вилучення ВМК
- кріодеструкція ерозії шийки матки
- вилучення поліпів з цервікального каналу
- призначення лікування/
- проводить школу самообстеження молочних залоз та консультування з
приводу планування сім`ї.

Ясинська Анжела

Ясинська Анжела Петрівна
лікар гінеколог дитячого та підліткового віку, вищої категорії,
міський позаштатний дитячий гінеколог.
Проводить наступні процедури:
- гінекологічний огляд жінок та підлітків
- кольпоскопічне дослідження
- розсікання сінехій
- забір мазків на флору та цитологічне дослідження
- введення та вилученяя ВМК(внутрішньоматкова контрацепція)
- призначення лікування.

А чи знаєте Ви, що:

Навіть при відсутності значимих проблем зі здоров'ям бажано 1 раз на рік проходити диспансеризацію.

У медичному центрі «КОЛЬПІНГ» прийом ведуть висококваліфіковані лікарі-гінекологи з багаторічним стажем. У нас Ви отримаєте професійну допомогу лікаря гінеколога в Чернівцях і уважне ставлення до себе. Кожен пацієнт для нас дуже важливий. Тому вся робота центру базується на індивідуальному підході. Регулярне відвідування гінеколога - запорука міцного жіночого здоров'я. Хто ж такий гінеколог? Це фахівець, який діагностує і лікує захворювання жіночої репродуктивної системи. Важливі аспекти гінекологічних захворювань, їх небезпек, методів лікування, а головне діагностики - всю інформацію докладно надасть Ваш лікар гінеколог. Гінекологія - наука, що вивчає розвиток жіночої репродуктивної системи і її патологічні стани. Дана область клінічної медицини включає в себе діагностування, лікування та профілактику гінекологічних захворювань. Гінекологія нерозривно пов'язана з акушерством, яке займається практичними питаннями вагітності, пологами і породіллі. Жіноче здоров'я та успішність вагітності - ось головні завдання, на виконання яких спрямовані всі сили лікарів гінекологів та лікарів акушерів-гінекологів нашого чернівецького медичного центру. Чому в даний момент зростає кількість жінок з гінекологічними захворюваннями? Це пов'язано з багатьма факторами. У тому числі - стреси, зниження імунітету, гормональний дисбаланс, часта зміна статевих партнерів, недотримання правил гігієни і багато іншого. Також важливу роль відіграють спадковість, вроджені аномалії і вади розвитку жіночих статевих органів. У таких випадках - постійне відвідування гінеколога просто необхідно. Без своєчасного огляду у гінеколога можуть виникнути важкі наслідки захворювань, які активно розвиваються, що неодмінно приведе до частих походів до даного фахівця. Тому доцільно хоча б два рази на рік відвідувати «жіночого» лікаря. Адже не дарма існує твердження - захворювання простіше попередити, ніж лікувати. Лікар гінеколог проведе огляд і діагностичне обстеження, призначить необхідне лікування, якщо воно потрібно. Жінка не обов'язково має погано себе почувати, щоб звернутися до лікаря. Профілактичний огляд гінекологом так само дуже важливий і його періодично потрібно проходити з моменту появи першої менструації. У медичному центрі «КОЛЬПІНГ» Ви можете отримати комплексне гінекологічне обстеження і професійне лікування в Чернівцях. Гінеколог відповість на всі виниклі питання, проконсультує з проблем жіночого здоров'я і правильних методів контрацепції. Записатися на прийом до гінеколога лв медцентрі «КОЛЬПІНГ і пройти гінекологічне обстеження в Чернівцях Ви зможете за тел.: (0372) 52-54-20, (099) 117-10-88

Обладнання.
Марка обладнання

Короткий опис. У таких випадках дослідження допомагає побачити запалення , вузли , пухлини , гіперплазію .. У таких випадках дослідження допомагає побачити запалення , вузли , пухлини , гіперплазію .. У таких випадках дослідження допомагає побачити запалення , вузли , пухлини , гіперплазію